مطالب

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته

مزایای استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته برای کسب و کار شما

در این مقاله برخی از مزایای استفاده از دوربین مدار بسته که می‌تواند برای همه نوع کسب‌وکار به ارمغان بیاورد و اینکه چرا نصب آن در محل کسب‌وکار شما ضروری است را بررسی می‌کنیم.

 

  1. بازدارنگی از جرم

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که نصب دوربین مداربسته در محل شما به عنوان یک بازدارنده جدی برای مجرمان و افرادی که هرگونه فعالیت مغایر قانونی انجام می دهند عمل می کند.

مشاهده دوربین مداربسته درمحل توسط سارقین و مجرمین خطر و حضور قانون را استنباط می کند و هر کسی را که قصد انجام جرمی دارد را از انجام آن باز می دارد.

پس میتوان به نوعی وجود فیزیکی کیس دوربین مداربسته را نیز باز دارنده دانست. به همین دلیل برخی افراد کیس خالی دوربین را تهیه و نصب میکنند که در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا این کار نیز اشتباه است.

 

2- نظارت مستقیم بر فعالیت ها

از دیگر مزایای استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته برای کسب و کار شما میتوان به نظارت مستقیم بر فعالیت ها دانست

سیستم های دوربین مدار بسته قادر به پیگیری اتفاقات در محلی که نصب شده اند، می باشند.

با نظارت بر فعالیت کارمندان،کارگران و مراجعین درمحل کسب‌وکارتان، شما و نیروی کارتان می‌توانید در مورد آنچه دقیقاً در محل کسب و کار شما شما می‌گذرد، آرامش کامل داشته باشید.

3-جمع آوری شواهد و مستندات

در صورت وقوع یک جنایت در محل کار شما، داشتن یک سیستم دوربین مداربسته واقعاً سودآور است زیرا راهی مطمئن برای جمع‌آوری شواهد و مستندات برای کمک به «پیش‌گیری» دقیقاً آنچه اتفاق افتاده است ارائه می‌کند. با کمک مدارک اضافی حاصل از تصویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته جرایم را می‌توان بسیار آسان‌تر حل کرد.

 

4-  کمک به تصمیم گیری

وقتی نوبت به حل و فصل اختلافات می رسد، تصاویر دوربین های امنیتی می تواند فوق العاده حائز اهمیت باشد. چه اختلافات خانوادگی، چه اختلافات کارکنان یا درگیری بین کارکنان و مشتریان، با مراجعه به فیلم‌های دوربین مداربسته، حقیقت را خواهید فهمید.

 

5- بایگانی تصاویر ضبط شده

همیشه  این مورد می تواند ایده خوبی باشد که سوابق زمانی که کارکنان شما وارد محل کار شما می شوند و از آن خارج می شوند، و همچنین زمانی که تحویل کالا انجام می شود یا مراجعین وارد ساختمان می شوند را نگه دارید، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که همه چیز به خوبی پیش می رود.

 

دلایل زیادی وجود دارد که چرا نصب دوربین مداربسته واقعاً یک اقدام سودمند برای هر محل تجاری است، پس چرا نصب دوربین در سایت شرکت خود را در نظر نگیرید و به خود و کارکنان خود در ایمنی فعالیت های خود آرامش کامل بدهید؟

 

شرکت ایران امنیت به عنوان مشاور، تامین کننده و مجری سیستم های امنیتی در کنار شما است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *